Groei & Bloei Zutphen en omstreken

Groei & Bloei is een landelijke vereniging van tuinliefhebbers, met landelijk ca 35.000 leden. De landelijke vereniging is onderverdeeld in plaatselijke afdelingen, verspreid over het hele land.

Onze afdeling Zutphen e.o. is opgericht in 7 september 1879 en kent ruim 400 leden. Wij zijn een actieve tuinvereniging met veel activiteiten het hele jaar door.

Elk kwartaal publiceren wij een eigen Tuinpost met daarin het programma voor de komende maanden en interessante tips en artikelen. Wanneer er in die tussenliggende maanden nieuws te melden valt sturen wij de leden, die daar prijs op stellen, tussentijds een digitale nieuwsbrief genaamd Actueel. Bovendien hebben wij een levendige facebookpagina met leuke tips en wetenswaardigheden.

Naast het prachtige tijdschrift “Groei & Bloei” dat je als lid ontvangt kan je meedoen aan onze lokale activiteiten. Wij organiseren lezingen, tuinexcursies en cursussen of workshops. Op de plantenruilbeurzen kan je kijken wat er van jouw gading is. Je kunt kortingen scoren bij bepaalde leveranciers en je oriënteren in de regio (vanwege onze samenwerking binnen de Stedendriehoek).

Natuurlijk zijn we als bestuur altijd bereid je te woord te staan en te adviseren. Pak dus de telefoon of stuur een mailtje.