Zaai- & stekgroep

Groei & Bloei kent een zaai- en stekclub. De groep bestaat uit leden die graag zelf planten vermeerderen en/of zelf eenjarige plantjes zaaien. Dit leidt tot leuke onderlinge contacten en er zijn al heel wat zaden, zaailingen en stekken geruild en/of weggeven. Kortom, het is een leuke, laagdrempelige activiteit voor liefhebbers van zelf zaaien, opkweken en stekken.
Wanneer het even kan, ontmoeten de leden elkaar een paar keer per jaar. Tijdens de corona-periode moesten wij noodgedwongen gebruik maken van een WhatsApp groepje voor het onderlinge contact en dat werkte ook uitstekend. Deze WhatsApp groep wordt in de toekomst in stand gehouden voor tussentijdse berichten, vragen en aanbod.
Ben je lid van Groei & Bloei en wil je graag meedoen, stuur dan een mail aan info(at)zutphen.groei.nl met jouw mobiele telefoonnummer, dan voegen wij je met plezier toe aan de groep.