Beste leden,

De datum voor onze tuin-excursie van 12 juni komt dichterbij.

Maar: tot nu toe hebben zich 32 personen aangemeld, en dat is jammer, want daarmee is de bus nog niet vol. Er kunnen 50 personen mee, en dat zouden we natuurlijk het liefste willen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Maar 32 personen is echt nog te weinig om het plaatje financieel dekkend te hebben. Daarvoor zouden we er toch nog wel zo'n 10 personen bij moeten hebben. Lukt dat niet, dan kan de reis dus voor de afdeling Zutphen nĂ­et doorgaan. Dat zou wel heel jammer zijn, toch?

Misschien heeft u er tot nu toe nog niet aan gedacht om u op te geven. Of: heeft u zich al opgegeven, maar kunt u binnen uw vrienden-of familiekring misschien nog iemand uitnodigen om gezellig met ons mee te gaan?

Als we allemaal daarvoor ons best doen, zou het toch eigenlijk mogelijk moeten zijn om de bus te laten rijden en ons een mooie dag te bezorgen?

Nog even ter info:

Leden betalen 45 euro.

Niet-leden betalen 54 euro.

Opgave bij onze secretaris Ineke Overzier: info(at)zutphen.groei.nl   o.v.v. 'opgave excursie Midden Brabant' en vermelding tel.nr.

We rekenen op u en verheugen ons, graag met u, op een mooie dag.

met vriendelijke groeten,

namens het bestuur,