Ja, ik word lid en profiteer van deze mooie instapaanbieding!

Ik word lid van Groei & Bloei en ontvang de speciale actiekorting van 20 euro op mijn lidmaatschap van 2024. Daarna wordt het lidmaatschap stilzwijgend per kalenderjaar verlengd. Om van deze aanbieding gebruik te kunnen maken, mag ik in 2023 geen lid zijn geweest.

• Een lidmaatschap op Groei & Bloei betekent lid zijn van de landelijke vereniging.
  • Leden kunnen deelnemen aan de activiteiten van de afdeling in de woonomgeving of andere afdelingen.
  • Op vertoon van de ledenpas ontvang je aantrekkelijke kortingen bij verschillende kwekers, tuinen of parken en groenevenementen.
  • Als lid van Groei & Bloei ontvang je 10x per jaar het tijdschrift Groei & Bloei thuis en lees je het tijdschrift digitaal op je tablet of computer. De edities januari/februari en juli/augustus zijn gecombineerde nummers.

Welk tijdschrift bij de actie hoort, is afhankelijk van welk tijdschrift op dat moment in de winkels ligt

• U ontvangt nu het meest recente nummer van Groei & Bloei gratis.
    Het welkomstcadeau is een complete set om mezen te verwennen: een nestkastje, een voedersilo en een zak zaad (adviesprijs € 37,95).
    Voor 2024 betaal ik het eenmalig actietarief van € 69,50 (tot en met 31 december 2024).

Als u lid wordt via onderstaand formulier krijgt u naast korting op uw lidmaatschap ook het cadeau. U geniet dus van dubbel voordeel!

Ja, ik word lid bij de afdeling Zutphen en omstreken

Zijn er nog kleine lettertjes?

We houden niet van vervelende verrasingen dus als je lid wordt, ga je met de volgende voorwaarden akkoord.

Het lidmaatschap loopt per kalenderjaar en wordt ieder jaar stilzwijgend verlengd. Opzeggingen dienen ons te bereiken voor 1 oktober van het lopende jaar. Dit kun je ook nalezen in het colofon van het tijdschrift.